Des de l'espai web del Departament d'Ensenyament trobareu informació de les diferents modalitats de beques i ajuts que pot demanar l'alumnat de les EOI.
Veure enllaçEl trasllat només es pot fer en període lectiu.
El termini per efectuar els trasllats de matrícula viva finalitzarà l'últim dia lectiu del mes de febrer.
La sol·licitud de matrícula es farà al centre de destinació mitjançant el model "Sol·licitud de trasllat d'expedient" i quedarà condicionada a la disponibilitat de places en aquest centre. La documentació que caldrà aportar serà el full de pagament de la matrícula efectuada en el centre d'origen.
Els alumnes que desitgin sol·licitar la devolució, hauran d’accedir a https://web.gencat.cat/ca/tramits/tramits-temes/devolucio-ingressos-indeguts des d’on podran omplir el formulari de sol·licitud i enviar-lo directament al Servei de Gestió Pressupostària per a la seva tramitació.
Les sol·licituds de devolució motivades per la renúncia dintre del termini previst en les instruccions d’inici de cada curs acadèmic, han d'anar acompanyades:
> Còpia dels justificants de l'ingrés (en el cas de pagament duplicat, còpia dels dos justificants)
>El full de renúncia a la matrícula signat per l'alumne/a i registrat (amb data i segell) per l'EOI
>Documentació que acrediti el dret a la devolució de l'ingrés (si s'escau)
Adjunt trobareu el full de renúncia a la matrícula i el full de devolució de l'ingrés per accés a la plataforma i material didàctics, que caldrà omplir i presentar a la secretaria de l'escola.
> Durant el mes de SETEMBRE, no es tramitaran certificacions
▪ CERTIFICAT DE NIVELL BÀSIC A2 I NIVELL INTERMEDI B1:
El certificat es podrà demanar presencialment a la secretaria de l'escola o bé per correu electrònic. Serà imprescindible facilitar una còpia del DNI/NIE/Passaport.
▪ CERTIFICAT DE NIVELL INTERMEDI B2 I DE NIVELL AVANÇAT C1:
Per sol·licitar el certificat, cal abonar les taxes d'expedició. El full de pagament de taxes us serà lliurat per la secretaria de l'escola, presentant el vostre DNI o bé iniciar els tràmits en línia. En cas de família nombrosa, família monoparental, víctimes del terrorisme, i discapacitació igual o major al 33%, caldrà presentar original i còpia de la documentació acreditativa que us dóna dret a reducció de taxes.
» En cas que la persona que vingui a recollir el certificat no sigui el titular, caldrà presentar el model d'autorització que trobareu en el document adjunt, amb les còpies dels documents d'identitat tant del titular com de la persona autoritzada.
Les faltes d’assistència es justificaran directament al professorat, que és qui controla diàriament l’assistència. Cal fer arribar al professorat del centre la documentació que cregueu oportuna per tal de justificar el motiu de les absències. És responsabilitat de l’alumnat saber el nombre d’absències que ha fet.
Descarregar documentAutorització de sortida del centre o a no acudir-hi en cas d’absència del professorat per a l'alumnat menor d'edat. Si l'escola no disposa d'aquest document, en cas d'absència del professorat, l'alumnat menor d'edat haurà de restar al centre durant l'horari de classes.
Descarregar documentL’alumnat menor d’edat, ha de justificar totes les absències i retards a classe.
Descarregar documentComunicació anticipada de sortida o de falta d’assistència a les classes per motius justificats. L’alumnat menor d’edat, ha de justificar totes les absències i retards a classe.
Descarregar document
Per realitzar qualsevol gestió administrativa, us heu d'adreçar a la secretaria de l'escola:
Tel. 973 354 446
Fax 973 354 278
a/e. eoilaseudurgell@xtec.cat
EOI · Escola Oficial d'Idiomes de La Seu d'Urgell |
C. Capdevila 29, 1r 25700 La Seu d'Urgell (Lleida) T 973 35 44 46 F |
contacte • mapa web • vincles d'interès • faq's • política de privacitat • avís legal • Política de cookies |